پست ثابت

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



مجــــازی هستیم امــــا


دلمــــــان مجازی نــــیست


××× میشکند ×××


حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Orkut Image

 

 

خوش اومدیننننن دوستای گللللللممممممم(لیلی و بقیه)

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 اینجا من ذوس دارم مطلب شاد و باحال بذارم یکم بخندیم!!

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

ولی خبرایی از بازیگرا یا خواننده های خوببب مث تتلو جووونمو میذارم!!

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

شما هم اگه مطلبی خواستین بگین من میذارم!

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

به قول امیر:عاشقتونم قلب قلب!

البته این وبو درست کردم با لیلی و دوستام بیایم دیگه چتروم نریم

واس نظر دادن بقیه نذاشتم نظز میدین بدین نمیدینم مهم نیست



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت21:32---30 تير 1393
سلام مژیخ خانوم چه خبرا؟!؟ چن وقت بود ندیدمت چقد پیر شدیشوخی کردم
راستی وب نو مبارک
پاسخ:سلام فاطي خانوم..سلامتي..عمت پير شده بيشور مگ ديدي منو اصن!خخ مرسي


leily1D love Freedom of speech &Democracy
ساعت23:06---12 بهمن 1392
مژی مژِی نمیدونی تو سلبفا چ اتشی ب پا کردم درباره موزیک ویدیو جدید شکیرا وریانا ک صحنه های بد باهم دارن!!!!
کامنتا رو ب ترتیب برات مینویسم:
خودم:ا؟
ینی چ؟
نمیتونن عین هنرمندای واقعی موزیک ویدیو بدن؟(الان بعضی ها میان میگن این خودش ی هنره!!!)
الان پیامشون مثلا چیه؟
ترویج همجنسگرایی؟
و….
مررسی

ی پسره ب اسم بهنام جوابمو اینطور داد:صلا ارتباط با ترویج همجنسگرایی نداشت و این دو تا هم نقش لزبین را نداشتند!
این‌جا می‌تونی خود آهنگ را همراه با شعرش گوش کنی: http://www.youtube.com/watch?v=YCh34DYoLBA
اگر توجه کنی مثلا شکیرا نمی‌گه که من، تو (ریحانا) را نمی‌تونم فراموش کنم یا …، همش می‌گه آن پسر! (That boy)

نمی‌خواستم آن‌ها را تایید کنم ولی می‌خواستم از سطحی نگری در بیایید و یه نگاهی هم به چیزی که می‌گند بیندازید بعد قضاوت کنید که ترویج همجنسگرایی هست و …

بد ی پسر بیشور دیگ هم اینطور:خه برید تو یوتیوب نظرارو بخونید ببینید کسی گفته چرا ترویج همنجسنگراییه!فقط هم دخترا حرف مفت میزنن!حالا حالا ها مونده راه تا طرز فکرتون عوض شه اگه اینجوری باشه یعنی همه گروه های پسر هم گی ان دیگه
برا بعضیا فقط میشه تاسف خورد…تاسسسسسسسسسسف

بد ی دخمری اومد دفاع:خب حالا در وهله ی اول این عکس اینطوری به نظر میاد..

دیگه تاسسسسسسسسسف خوردن و این ادا اطوارا چیه؟

طرز فکرمون عوض شه بشه مثل توی جنتلمن؟؟؟ ما به همین راضییم!!:

اون پسر بیشوره هم اینطور جواب دخمره رو داد:راضی به همینی که جهان سومی به من و تو کشورمون میگن بخاطر اینه که هرچیزی رو برعکس میفهمیم تاسسسف اره باید بحال تو و من تاسسسسسسف خورد میگه در وهله اول اینجور بنظر میرسه دمت گرم گل گفتی حالا باورت شد سطحی نگری

منم در اخر تکوووندم:هنام:
مختصر جوابتو بگم شما ک ب من میگی سطحی نگر فکر نمیکنی خودت خیلییییی بیشتر سطحی نگری؟شما حتی ب این توجه نکردی ک جمله من پرسشی بود ن خبری اول ی سوزن ب خودت بزن بعد ی جوالدوز ب دیگران.

King Of The Hell:
ینی باریکلا ب طرز فکر شما ک فقط درسته.شما حتی نمیتونی ی نظرو تحمل کنی ک ناشی از اینه ک شما نمیتونی حتی ی نظر مخالفو تحمل کنی حتی ی انتقاد رو!!
شما ک دم از روشن فکری و بدی جهان سوم میکنی اول اینک همینک جنبه ی ی انتقاد و نظرمخالفو نداری معلومه ک خودت بیشتر از همه درگیر توهمات و خرافه های جهان سوم شدی
دوما کشور ما(شایدم نباید با شما جمع ببندم چون جهان سوم بده..) درسته ک جهان سومه ولی ی مشت خاکش می ارزه ب امریکا و انگلیس.کشور ما توش هرچی اجباری باشه بهتر از اینه ک سنبلاش با عرض تاسف سکس و شیطان پرستی باشه بهتر از اینه ک زیاد از دنیا جلو نباشه و مث کشورهای غربی پیشرفت تکنولوژی نداشته باشه.شما همینو نگا کن با اینکه ایرانمون ی کشور (جهان سومیه) ولی بزرگترین ابر قدرت های جهان و اونایی ک ب اصطلاح جهان اول هستن ازش میترسن(ب پشت پرده ها کاری ندارم) و ی تهدید بزرگ تو منطقه و حتی در جهان حسابش میکنن
بله شمایی ک سطحی نگری
این شمایی ک حرف مفت وبدون سند ودلیل قاطع میزنی اینشمایی ک باید تاسف بخوری اونم ن ب حال من ب حال خودتون.. جهان سوم بد خودتون خوب

flavia:
فلاویا جان
آدمی را آدمیت لازم است (توهین ب کسی نشه ها)
عزیزم کسی ک خودشو افکارشو ا بقیه بالاتر میدونه(ب منظور اینکه ما سطحی نگریم و…) مطمین باش ی روز و یجا تو همین جهان( چ سوم چ اول) عاقبتشو میدونه

اضافه کنم ک دلیل اینک روی کلمه جهان سوم اینهمه توضیح دادم و…. این بود ک بعضی دوستان خود کلمه (جهان سوم) رو بد و عیب ندونن و بهش سطحی نگر نباشن بلکه درونی نگر باشن
مدیونی چون زیاده نخونیا!جواب کامنتمم اومد مینویسم برات


leily1D
ساعت21:42---28 آذر 1392
بالا اسسم تتل بعنوان سرورش)

این پست خعلی شلوغه ی ذره کمترش کن بده
پاسخ:na...bade?


leily1D
ساعت21:32---28 آذر 1392
پ اسم من کو
پاسخ:ESMETO KOJA BEZARAM!!!!!!!!!


leily1D
ساعت20:02---28 آذر 1392
برو تو هم ببین روشنا هم فک کنم دربارش میخوان بصحبتن 90 درصد هاا
پاسخ:AYYYYYYYIIIIIIII ROSHANAYE KHAR...BERE BEMIRE KANE


leily1D
ساعت20:00---28 آذر 1392
خو اومد ک برو باش بدعوا جوابو بم بگو


بای
پاسخ:KHEYLI BADIIIIIIIIIIIII
پاسخ:JAVAB SALAMESHO NADADAM!!


leily1D
ساعت19:58---28 آذر 1392
هههوی

دارم میرم

هش و نیم جوابه
پاسخ:EE NARO...ALI UMAD


leily1D
ساعت19:55---28 آذر 1392
عین ادم نوشتم خو

وووووووای هیچ درس نخوندم فردام وخ ندارم

انا کمان ابکی
پاسخ:MANAM NAKHOONDAM


leily1D
ساعت19:53---28 آذر 1392
راستی بالای حدیث تتل حدیثمو بنووووووووووویس
پاسخ:!!??!!


leily1D
ساعت19:52---28 آذر 1392
چون خری نمفهمی دیه

ی ذره دامنه زبانتو گسترش بده(اووووووووه)میفهمی چ میگم
پاسخ:BORO BABA KHOB EYN ADAM BENEVISI MIFAMAM


leily1D
ساعت19:48---28 آذر 1392
پ مردی؟؟

راستی تو قسمت درباره وب خب رو نوشتی حب درسش ککن
پاسخ:NA HAL NADARAM UNO DOROST KONAM


leily1D
ساعت19:44---28 آذر 1392
هی و زهرمار

هیچی بشین هی فک کن ب اون ..

ن پ توقع داشتی اونو بیشتر دوس داشته باشی عایاخخخ

سگ توروحت داشتم ا صندلی میفتادم



u make mi strong



ن باو مژگ کی ا این کارا میکنه ی حلزون افلیج کی میتونه ا این کارا کنه نفسام
پاسخ:BABA TO MALOOM NI CHI MIGIYA....ASAN VASAM MOHEM NI HAR GOHI DELESH MIKHAD BOKHORE


leily1D
ساعت19:40---28 آذر 1392
جواب ندی دیگ نمیام





وبازهم dont 4get u bloneg





فدات شم لیامممممممممم
پاسخ:MAN CHIKAR KONAM IN SIA BEMIRE
پاسخ:BEBIN AZASH MOTANAFERAMMMMMMMMM BE KHODA


leily1D
ساعت19:37---28 آذر 1392
we never try like us

دلم گرفته

اصا هیچ us ی وجود نداره



بقول زینم ک باحالت گریه میگه cause u and i

ولی یو اند ایی وجود نداره
پاسخ:HEY


leily1D
ساعت19:35---28 آذر 1392
خعللللللللللللی ..ی

ومن کما ابکی

ینی تتل و بم ترجیح میدی بیشتر من دوسش داری راستشو بگو





واندی پسرای گلم الهی قربونتون برم فقط شما واسم موندین

میبینین یکیو ک تاحالا ندیده بم ترجیح میده



you and i تا شروع شد نزدیک بود ا دس تو گریه کنم قربون همشون فدامدا
پاسخ:BABA SHOOKHI KARDAM TORO BISHTAR DOOS DARAM


leily1D
ساعت19:29---28 آذر 1392
تو مدرسه بچ ها بجا من مینویسن 1D 4 ever

همیشه من این مینویسم

بنویس:قال لیلی1D:همینی ک گفم





دایاااناا

واااااااااااااای قربون زینم برم
پاسخ:BABA BIKHI


leily1D
ساعت19:23---28 آذر 1392
بقول امیر عشقتونم دیگ

ی چیزی هم ا من بزار
پاسخ:CHI BEZARAM KHOB!!!!!!!!!!


leily1D
ساعت19:16---28 آذر 1392
عقلا ی حدیث گهرباری هم ا ما بزار



همش تتل تتل



alive????اصن یادم نبود

عایا؟؟؟؟؟
پاسخ:CHI?


leily1D
ساعت19:03---28 آذر 1392
این المیراهه

چ گیریه

بابا صبر کن فردا شه بعا انقد بنال عجقم

ووی یکی از اهنگای مورد علاقم رسید

هی لیاممم وسزش میگwhit u ادم دیووووووونه میشههههههههههههههههه



وااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااای
پاسخ:ELMIRAE B HAME WEBA MIDE FAGHAT MAN NISTAM K


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ پنج شنبه 21 آذر 1398برچسب:,سـاعت 11:35 نويسنده mozhgan*
miss-o